ПрАТ "ПЛУТОН"

Код за ЄДРПОУ: 23795568
Телефон: +38 (061) 220-4811; +38 (061) 220-4812
e-mail: deo@pluton.zp.ua
Юридична адреса: м.Запоріжжя пр.Леніна,75
 
Дата розміщення: 27.04.2018

Річний звіт за 2016 рік

V. Інформація про посадових осіб емітента

1. Інформація щодо освіти та стажу роботи посадових осіб емітента

1) посада* Генеральний директор
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Овсянікер Дмитро Юхимович
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1959
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 42
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** ПрАТ «Плутон», комерційний директор
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 30.04.2015, 10 років
9) опис Повноваження та обов'язки: Генеральний директор здійснює оперативне управління Товариством, організовує його виробничо-господарську, соціальну та іншу діяльність, забезпечує виконання завдань Товариства, що передбачені Статутом та діючим законодавством України. Генеральний директор в процесі виконання своїх функцїй, як керівник підприємства, вправі без довіреності діяти від імені акціонерного товариства, в тому числі представляти його інтереси, вчиняти правочини, від імені товариства, видавати накази та давати розпорядження, обов’язкові для виконання всіма працівниками Товариства. Генеральний директор зобов'язаний: - здійснювати загальне керівництво поточною діяльністю Товариства; - здійснювати керівництво, розробку та затвердження поточних планів діяльності Товариства і заходів, необхідних для їх виконання; - забезпечувати високоприбуткову діяльність Товариства; - організовувати виконання рішень Загальних зборів, виробничих програм, договірних та інших зобов'язань Товариства; - організовувати матеріально-технічне забезпечення діяльності Товариства; - організовувати реалізацію (збут) продукції, робіт і послуг, що виготовлені Товариством;- організовувати документообіг Товариства, його дочірніх підприємствах та відокремлених підрозділах; - впроваджувати у виробництво нову техніку і прогресивні технології; - створити безпечні та сприятливі умови для роботи Товариства. Виконувати інші функції з організації та забезпечення діяльності Товариства, що випливають із законодавства, інших документів, включаючи Кваліфікаційний довідник посад керівників, фахівців і службовців.Непогашених судимостей за корисливi та посадовi злочини не має. Загальний стаж роботи 42 роки. Посади, які особа обіймала протягом останніх 5 років: комерційний директор, Генеральний директор. Обіймає посаду комерційного директора ТОВ "ПЛУТОН ІС", місцезнаходження: 69076, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Новобудов, буд. 5. Посадова особа не надала згоди на розкриття паспортних даних. Інформація про розмiр виплаченої винагороди, в т.ч. в натуральнiй формi, не вказується, оскільки емітент є приватним акціонерним товариством, яке не здійснювало публічне (відкрите) розміщення цінних паперів. Змін у персональному складі щодо посадової особи у звітному періоді не було.


1) посада* Комерціний директор
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Волошин Юрій Олексійович
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1971
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 28
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** ПрАТ «Плутон», перший заступник генерального директора
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 30.04.2015, 5 років
9) опис Повноваження та обов'язки: Комерційний директор виконує функції, покладені на нього по керівництву, організації та координації рентабельної фінансово-економічної діяльності Товариства (в тому числі зовнішньоекономічної, постачальної, збутової та маркетингової), матеріально-технічного забезпечення та транспортного обслуговування, згідно до Статуту Товариства, посадової інструкції. Керує, планує, організовує та координує діяльність Комерційних служб Товариства, контролює підсумки їх роботи, бюджет, та кадрову політику, виконання та узгодження всіх форм зовнішньої та внутрішньої звітності, діючих в Товаристві, стан трудової та виробничої дисципліни, виконання методичних вказівок та інструкцій по охороні праці, виробничої санітарії та пожарної безпеки; керує процедурами забезпечення фінансуванням Товариства шляхом укладення контрактів з Замовниками і споживачами; контролює діяльність головного бухгалтера та бухгалтерії в цілому; контролює діяльність зовнішньо-економічної служби, служби контролю якості;має право підписувати банківські, фінансові та інші документи, пов’язані з поточною діяльністю Товариства; контролює діяльність виробничих підрозділів Товариства в частині виробничого планування, виконання виробничих планів, якості виробництва, гарантійних зобов’язань перед Замовниками, тощо;керує впровадженням та функціонуванням систем відповідності міжнародним стандартам, охорони довколишнього середовища, процедурами сертифікації на відповідність міжнародним стандартам, процедурами аудиту міжнародними компаніями; керує процедурами нормування праці, роботи з кадрами; проводить переговори з вітчизняними та закордонними підприємствами та організаціями, укладає договори на поставку та закупку, керує та контролює їх виконання, забезпечує виконання зобов’язань за поставками (по кількості, номенклатурі, асортименту, якості та іншим вимогам поставок);організовує виставочну діяльність; організовує сервісну діяльність; вивчає кредитоспроможність споживачів продукції (послуг) Товариства для надання гарантій про не виникнення боргів, які неможливо повернути; досліджує та аналізує кон’юнктуру товарних ринків по номенклатурі Товариства, планує, ставить задачі, прогнозує, розробляє стратегію та тактику для отримання найбільшого результату на ринку, сприяючи розвитку зросту реалізації продукції (послуг) Товариства, покращення її структури; проводить оцінку кінцевих результатів виробничо-фінансової діяльності Товариства с метою підтвердження виконання, або відхилення від мети, яка була поставлена в плані. Виявляє фактори, які вплинули на відхилення результатів від первинних установок. При необхідності вносить корегуючи дії; виконує контроль по виконанню плану матеріально-технічного забезпечення Товариства, поставок сировини та матеріалів по заявкам відділу матеріально-технічного забезпечення та інших підрозділів Товариства; організовує працю служб в якості комерційного представника (дилера, дистриб’ютора) закордонних компаній, які виконують діяльність по профілю Товариства; керує розробкою впроваджень по комплексному використанню та економічному розходу матеріальних ресурсів, вдосконаленню розходу матеріалів, обертаючих коштів та запасів товарно-матеріальних цінностей, формуванню системи економічних індикаторів роботи Товариства, закріпленню фінансової дисципліни; керує впровадженням і функціонуванням системи управління ресурсами Товариства; організовує роботу складського господарства в частині впровадження і функціонування в Товаристві системи управління ресурсами Товариства; організовує навчання, підвищення кваліфікації та постійне вдосконалення підготовки персоналу Товариства; з метою досягнення максимальної конкурентоздатності устаткування, що виробляється спільно з технічними службами визначає стратегію технічного розвитку Товариства; виконує функцію взаємовідносин з банками та фіскальними органами; забезпечує догляд режиму економії матеріальних ресурсів у підрозділах Товариства; керує діловодством Товариства згідно з інструкцією, номенклатурою справ, вимог діючої системи менеджменту якості Товариства, підготовкою та подачею у встановленні строки встановленої звітності документації; організовує підготовку к тендерним процедурам; керує проведенням тендерів та конкурсів для закупівлі комплектуючих виробів та матеріалів для виробничої та комерційної діяльності Товариства. Непогашених судимостей за корисливi та посадовi злочини не має. Загальний стаж роботи 28 років. Посади, які особа обіймала протягом останніх 5 років: заступник комерційного директора, перший заступник генерального директора, комерційний директор. Обіймає посаду заступника комерційного директора ТОВ "ПЛУТОН ІС", місцезнаходження: 69076, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Новобудов, буд. 5. Змін у персональному складі щодо посадової особи у звітному періоді не було. Посадова особа не надала згоди на розкриття паспортних даних. Інформація про розмiр виплаченої винагороди, в т.ч. в натуральнiй формi, не вказується, оскільки емітент є приватним акціонерним товариством, яке не здійснювало публічне (відкрите) розміщення цінних паперів.


1) посада* Член дирекції - заступник генерального директора
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Чепіжко Сергій Володимирович
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1958
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 42
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** ПрАТ «Плутон», заступник генерального директора
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 19.06.2015, 3 роки
9) опис Повноваження та обов'язки: Заступник генерального директора виконує функції, покладені на нього по керівництву, плануванню, організації і координуванню діяльності підлеглих служб підприємства. Зобов’язаний контролювати результати їх роботи, бюджет і кадрову політику, виконання і узгодження всіх форм зовнішньої і внутрішньої звітності, що діють на підприємстві, стан трудової і виробничої дисципліни, виконання методичних вказівок і інструкцій по охороні праці, виробничої санітарії і пожежної безпеки. Організувати фінансово-господарську діяльність підприємства відповідно до чинного законодавства України. Забезпечувати виконання стратегічних програм, заходів, поточних завдань і вимог наказів генерального директора. Розробляти проекти господарських договорів, міжнародних контрактів та надавати їх на узгодження генеральному директору. Бути ініціативним, вміти працювати з інформацією і захищати свою думку, вирішувати трудові конфлікти, критично аналізувати свою діяльність і діяльність підлеглих з метою вивчення і виявлення альтернативних можливостей, підвищення продуктивності роботи, прогнозувати і запобігати ситуаціям, які можуть привести до негативних наслідків для підприємства. Розробляти проекти планів розвитку підприємства і діяльності його підрозділів, надавати їх на затвердження генеральному директорові, здійснювати контроль виконання по встановленій формі. Координувати роботу структурних підрозділів підприємства. Удосконалювати систему управління і професійну підготовку кадрового складу. Розробляти заходи, що забезпечують ритмічне і якісне виконання планових завдань. Брати безпосередню участь в розробці планів маркетингових досліджень. Керувати роботами по реалізації планів маркетингу і рекламних компаній. На підставі Довіреності представляти підприємство в органах державної влади і у взаєминах з партнерами, складати господарські договори. Організовувати умови, що забезпечують максимальну продуктивність праці працівників. Керувати роботою по матеріально-технічному забезпеченню підприємства різноманітним устаткуванням, інвентарем, оргтехнікою і матеріалами. Забезпечувати необхідний режим конфіденційності при здійсненні господарської діяльності відповідно до вимог внутрішніх нормативних документів. По вказівці генерального директора проводити переговори з вітчизняними та іноземними підприємствами і організаціями, готувати проекти договорів на постачання і закупівлю, керувати і контролювати їх виконання, забезпечувати виконання зобов’язань по постачаннях (по кількості, номенклатурі, асортименту, якості, термінам та іншим умовам постачань), бере участь в організації виставкової сервісної діяльності. Брати участь в організації навчання та роботи з підвищення кваліфікації працівників як ввіреного йому підрозділу, так і інших підрозділів підприємства. Брати участь у процесі навчання та атестації персоналу ПрАТ «Плутон». Забезпечувати постійне вдосконалення підготовки персоналу відповідно до досягнень в галузі вітчизняної та світової науки і техніки. Непогашених судимостей за корисливi та посадовi злочини не має. Загальний стаж роботи 42 роки. Посади, які особа обіймала протягом останніх 5 років: заступник генерального директора, Член дирекції - заступник генерального директора, директор департаменту. Обіймає посаду директора департаменту ТОВ "ПЛУТОН ІС", місцезнаходження: 69076, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Новобудов, буд. 5. Посадова особа не надала згоди на розкриття паспортних даних. Інформація про розмiр виплаченої винагороди, в т.ч. в натуральнiй формi, не вказується, оскільки емітент є приватним акціонерним товариством, яке не здійснювало публічне (відкрите) розміщення цінних паперів. Змін у персональному складі щодо посадової особи у звітному періоді не було.


1) посада* Член дирекції - заступник комерційного директора
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Овсянікер Євген Дмитрович
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1982
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 13
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** ПрАТ «Плутон», Інженер-програміст
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 19.06.2015, 3 роки
9) опис Повноваження та обов'язки: Заступник комерційного директора керує, планує, організовує і координує діяльність комерційних служб підприємства, контролює результати їх роботи і кадрову політику, виконання і погодження всіх форм зовнішньої і внутрішньої звітності, що діють на підприємстві, стан трудової і виробничої дисципліни, виконання методичних вказівок і інструкцій по охороні праці, виробничої санітарії і пожежної безпеки. Проводить аналіз і прогнозування основних кон'юктурообразующих чинників потенціальних ринків збуту продукції, що випускається підприємством: комерційно-економічних, включаючи економічну ситуацію і фінансовий стан потенційних покупців, реальний платоспроможний попит на продукцію, що випускається, і співвідношення попиту і пропозиції на конкретні види продукції; об'ємів постачання, технічного рівня і якості конкуруючої продукції, її переваг і недоліків в порівнянні з продукцією даного підприємства; наявність нових ринків збуту і нових споживачів продукції, що випускається підприємством. Здійснює дослідження споживчих властивостей вироблюваної продукції і збір інформації про задоволення ними покупців. Виявляє передові тенденцій в світовому виробництві продукції за профілем підприємства. Проводить аналіз методів розгляду і задоволення претензій і рекламацій, що по-ступають від споживачів, здійснення контролю за їх повним задоволенням у встановлені терміни. Проводить аналіз конкурентоспроможності продукції підприємства, зіставлення її споживчих властивостей, ціни, витрат виробництва з аналогічними показниками конкуруючої продукції, що випускається іншими підприємствами. Спільно із службами підприємства розробляє і забезпечує виконання стратегічних цілей, що забезпечують планомірне зростання підприємства за рахунок:-динамічного збільшення об'ємів продажів у вартісному і натуральному вираженні;-збільшення кількості нових клієнтів; -збільшення кількості постійних клієнтів; -розвитку партнерських взаємин із зарубіжними фірмами виробниками, ідентичних товарів та послуг. -здобуття конкурентних переваг за рахунок конкурентоспроможності вироблюваної продукції. -збільшення кількості підприємств, що використовують в своєму виробництві матеріали і продукцію фірми;-забезпечення високої якості продукції та послуг підприємства;-комплексного обслуговування клієнтів; -забезпечення довгострокової співпраці з клієнтом; -використання високотехнологічної продукції зарубіжних виробників для підвищення задоволеності клієнтів;-створення і підтримка привабливого корпоративного іміджу. Проводить переговори з вітчизняними і зарубіжними підприємствами і організаціями, укладає договори на постачання і закупівлю, керує і контролює їх виконання, забезпечує виконання зобов'язань по постачаннях (по кількості, номенклатурі, асортименту, якості, термінам і іншим умовам постачань), бере участь в організації виставочної сервісній діяльності. Вивчає кредитоспроможність споживачів продукції (послуг) підприємства для надання гарантій про не виникнення безповоротних боргів. Досліджує і аналізує кон'юнктуру товарних ринків по номенклатурі підприємства, планує, ставить завдання, прогнозує, розробляє стратегію і тактику для отримання найбільшого результату на ринку, сприяючи розвитку зростання реалізації продукції (послуг) підприємства, поліпшенню її структури. Проводить оцінку кінцевих результатів порівняно з поставленими в плані цілями. Виявляє чинники, дію яких визначило відхилення результатів від первинних установок. При необхідності вносить коригуючі дії.Непогашених судимостей за корисливi та посадовi злочини не має. Загальний стаж роботи 13 років. Посади, які особа обіймала протягом останніх 5 років: інженер - програміст, заступник комерційного директора, Член дирекції - заступник комерційного директора, директор. Обіймає посаду директора ТОВ "ПЛУТОН ІС", місцезнаходження: 69076, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Новобудов, буд. 5. Посадова особа не надала згоди на розкриття паспортних даних. Інформація про розмiр виплаченої винагороди, в т.ч. в натуральнiй формi, не вказується, оскільки емітент є приватним акціонерним товариством, яке не здійснювало публічне (відкрите) розміщення цінних паперів. Змін у персональному складі щодо посадової особи у звітному періоді не було.


1) посада* Член дирекції - головний інженер
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Міщенко Олександр Васильович
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1948
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 50
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** ПрАТ «Плутон», Начальник відділу схемотехніки
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 19.06.2015, 3 роки
9) опис Повноваження та обов'язки: Головний інженер виконує функції, покладені на нього по організації технічного розвитку підприємства, забезпеченню вдосконалення роботи технічних служб підприємства. До обов’язків Головного інженера відносяться: Повсякденне керівництво всіма технічними службами підприємства Керівництво роботою технічної ради підприємства. Систематичне вдосконалення техніки і технології виробництва. Керівництво діяльністю технічних служб компанії з метою забезпечення безперебійної роботи технологічного обладнання. Забезпечення систематичного підвищення ефективності виробництва, зростання продуктивності праці, дотримання режиму економії матеріальних і трудових ресурсів і отримання високих техніко-економічних показників у роботі підприємства. Керівництво науково-дослідними і дослідно-конструкторськими роботами та впровадження у виробництво передових досягнень науки і техніки, розробок компанії. Організація та координація робіт всіх служб по розробці плану організаційного і технічного розвитку підприємства. Організація та розробка заходів по створенню й поліпшенню нормативної бази планування роботи підприємства та нормування праці, витрат сировини і матеріалів, обігових коштів і товарно-матеріальних цінностей. Розробка спільно з головним технологом заходів щодо зниження трудомісткості виробів за рахунок впровадження прогресивних технологічних процесів і режимів роботи обладнання. Широке використання засобів автоматизації інженерної праці. Аналіз і використання інформації про науково-технічні досягнення і передовий досвід. Сприяння раціоналізаторству і винахідництву. Здійснення необхідних заходів з охорони праці, промислової санітарії та пожежної безпеки. Здійснення необхідних заходів щодо охорони навколишнього середовища. Укладення договорів з науково-дослідними організаціями, вищими навчальними закладами про творчу співпрацю. Участь в організації навчання та роботи з підвищення кваліфікації працівників як ввіреного йому підрозділу, так і інших підрозділів підприємства. Участь у процесі навчання та атестації персоналу ПрАТ «Плутон». Забезпечення постійного вдосконалення підготовки персоналу відповідно з досягненнями в галузі вітчизняної та світової науки і техніки. Непогашених судимостей за корисливi та посадовi злочини не має. Загальний стаж роботи 50 років. Посади, які особа обіймала протягом останніх 5 років: начальник відділу схемотехніки, головний інженер, Член дирекції - головний інженер. Посади на будь-яких iнших пiдприємствах не обiймає. Змін у персональному складі щодо посадової особи у звітному періоді не було. Посадова особа не надала згоди на розкриття паспортних даних. Інформація про розмiр виплаченої винагороди, в т.ч. в натуральнiй формi, не вказується, оскільки емітент є приватним акціонерним товариством, яке не здійснювало публічне (відкрите) розміщення цінних паперів.


1) посада* Ревізор
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Шамрай Андрій Євгенович
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1979
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 16
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** ПрАТ «Плутон», начальник комерційного відділу
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 19.06.2015, 3 роки
9) опис Повноваження та обов'язки: Ревізор здійснює перевірку фінансово-господарської діяльності Товариства, контролює дотримання Товариством діючого законодавства України; розглядає звіти зовнішніх аудиторів та готує відповідні пропозиції Загальним зборам; щонайменше раз на рік виносить на розгляд Загальних зборів звіт та висновок про результати перевірки фінансово-господарської діяльності та достовірності фінансової звітності Товариства за підсумками попереднього (звітного) року; вносить на Загальні збори або Виконавчому органу Товариства пропозиції щодо будь-яких питань, віднесених до компетенції Ревізора, які стосуються фінансової безпеки і стабільності Товариства та захисту інтересів. Ревізор зобов'язаний доповідати Загальним зборам і Виконавчому органу Товариства про результати проведених ревізій і перевірок та виявлені недоліки і порушення. Ревізор зобов’язаний зберігати комерційну таємницю та конфіденційну інформацію і несе за її розголошення відповідальність, передбачену чинним законодавством України. При проведенні ревізій та перевірок Ревізор зобов’язаний не порушувати нормального режиму роботи Товариства. Ревізор несе персональну відповідальність перед Загальними зборами та Виконавчим органом Товариства за виконання їх рішень та результати діяльності Ревізора. На вимогу Загальних зборів Ревізор зобов’язаний надати звіт про роботу та будь-яку іншу інформацію про результати своєї діяльності. В разі невиконання чи неналежного виконання Ревізором своїх обов’язків, Голова Виконавчого органу уповноважений інформувати про це Загальні збори та ставити перед ними питання про дострокове припинення повноважень Ревізора. Ревізор відповідає за заподіяну ним Товариству шкоду відповідно до чинного законодавства. Непогашених судимостей за корисливi та посадовi злочини не має. Загальний стаж роботи 16 років. Посади, які особа обіймала протягом останніх 5 років: начальник комерційного відділу, начальник відділу продаж, Ревізор. Посади на будь-яких iнших пiдприємствах не обiймає. Посадова особа не надала згоди на розкриття паспортних даних. Інформація про розмiр виплаченої винагороди, в т.ч. в натуральнiй формi, не вказується, оскільки емітент є приватним акціонерним товариством, яке не здійснювало публічне (відкрите) розміщення цінних паперів. Змін у персональному складі щодо посадової особи у звітному періоді не було.


1) посада* Головний бухгалтер
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Голєва Тетяна Костянтинiвна
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1959
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 34
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** НВТ "ЕЛТИС-КОЛТД", Головний бухгалтер
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 02.01.1998, Безстроково
9) опис Повноваження: Головний бухгалтер діє від імені бухгалтерії Товариства, представляє інтереси Товариства у взаємовідносинах з іншими організаціями з господарсько-фінансових та інших питань. В межах своєї компетенції підписує та візує документи. Самостійно веде листування з іншими організаціями з питань, які належать до компетенції бухгалтерії та не вимагають рішення керівника підприємства. Вносить на розгляд виконавчого органу Товариства пропозиції по вдосконаленню роботи бухгалтерії тощо. Обов`язки: органiзація бухгалтерського облiку господарчо-фiнансової дiяльностi Товариства, контроль дотримання штатної, фiнансової i касової дисциплiни, кошториси адмiнiстративно-господарчих та iнших витрат, збереження бухгалтерських документiв, керування робiтниками бухгалтерії Товариства. Непогашених судимостей за корисливi та посадовi злочини не має. Загальний стаж роботи 34 роки. Посади, які особа обіймала протягом останніх 5 років: Головний бухгалтер. Обіймає посаду Головного бухгалтера ТОВ "ПЛУТОН ІС", місцезнаходження: 69076, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Новобудов, буд. 5. Змін у персональному складі стосовно посадової особи у звітному періоді не було. Посадова особа не надала згоди на розкриття паспортних даних. Інформація про розмiр виплаченої винагороди, в т.ч. в натуральнiй формi, не вказується, оскільки емітент є приватним акціонерним товариством, яке не здійснювало публічне (відкрите) розміщення цінних паперів.


___________

* Якщо інформація розкривається стосовно членів наглядової ради, додатково зазначається, чи є посадова особа акціонером, представником акціонера, представником групи акціонерів, незалежним директором.

** Зазначаються у разі надання згоди фізичної особи на розкриття паспортних даних. У разі ненадання згоди посадової особи на розкриття паспортних даних про це зазначається у описі.

*** Заповнюється щодо фізичних осіб.

2. Інформація про володіння посадовими особами емітента акціями емітента

Посада Прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)* або код за ЄДРПОУ юридичної особи Кількість акцій (шт.) Від загальної кількості акцій (у відсотках) Кількість за видами акцій
прості іменні прості на пред'явника привілейовані іменні привілейовані на пред'явника
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Генеральний директорОвсянікер Дмитро Юхимовичд/н, д/н, д/н1431933.314319000
Комерціний директорВолошин Юрій Олексійовичд/н, д/н, д/н000000
Член дирекції - заступник генерального директораЧепіжко Сергій Володимировичд/н, д/н, д/н000000
Член дирекції - заступник комерційного директораОвсянікер Євген Дмитровичд/н, д/н, д/н000000
Член дирекції - головний інженерМіщенко Олександр Васильовичд/н, д/н, д/н000000
РевізорШамрай Андрій Євгеновичд/н, д/н, д/н000000
Головний бухгалтерГолєва Тетяна Костянтинiвнад/н, д/н, д/н000000
Усього 14319 33.3 14319 0 0 0

___________

* Зазначаються у разі надання згоди фізичної особи на розкриття паспортних даних.